bun venit pe radio cyo

cyo winamp

Blinkie Text Generator at TextSpace.net

ora pe radio cyo

Facebook

Michael Jackson This Is It They Don't

mix by me

pshihologia inversa

Zilele trecute,in toiul unei discutii contradictorii,un priten imi spune :"asta vroiam sa aud! vezi? -psihologia inversa functioneaza intotdeauna!".As fi vrut sa il contrazic,insa am realizat ca nu am argumente solide,intrucat nu stiam cu adevarat ce inseamna "psihologia inversa". m-am documentat apoi si am agsit acest termen definit cel mai bine,dupa parerea mea,astfel :
"Psihologia inversă consta in a manipula gandirile unei persoane prin a actiona exact asa cum isi doreste."

Ce parere aveti despre acest mic truc? vi s-a intamplat vreodata sa il aplicati voit vreodata,sau sa fiti o "victima" a lui?
se spune ca sansele de reusita,in care stim sa aplicam bine aceasta tehnica,sunt foarte foarte mari...aproape garantate;sunteti de acord?

antonia pothographi

antonia pothographi

antonia pothographi

antonia pothographi

antonia pothographi

antonia pothographi

antonia pothographi

antonia pothographi

vineri, 1 iulie 2011

Eli - Hey...by andrey_cyo

Niciun comentariu: